Загальні правила роботи СЗДО № 254 ЗМР

Спеціальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 254 “Рижик” Запорізької міської ради – заклад дошкільної освіти компенсуючого типу для дітей з порушеннями зору від 2 до 7 (8) років, де забезпечується догляд за ними, розвиток, оздоровлення, виховання та навчання з урахуванням особливих освітніх потреб таких дітей та відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти.

Юридична адреса дошкільного закладу:

69067 м. Запоріжжя,

вул. Ніжинська,буд.57-А,

телефон 239-74-04.

Спеціальний заклад дошкільної освіти розрахований на 3 вікові групи. В ньому функціонує 1 група для дітей раннього віку , 2 групи для дітей дошкільного віку.

Головною метою закладу є забезпечення цілісного розвитку дитини, її фізичних, інтелектуальних і творчих здібностей шляхом виховання, навчання, соціалізації та формування необхідних життєвих навичок, забезпечення реалізації права громадян з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної освіти, забезпечення соціально-психологічної реабілітації та адаптації дитини шляхом спеціально організованого освітнього процесу у комплексі з корекційно-розвивальною роботою.

Відповідно до Положення про заклад дошкільної освіти, затвердженого в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27.01.2021 № 86, навчальний рік у СЗДО розпочинається 1 вересня і закінчується 31 травня.

СЗДО № 254 ЗМР працює за 5-ти денним робочим тижнем. Вихідні дні: субота, неділя, святкові дні. Режим перебування дітей у закладі становить:

10,5 годин (всі групи).

Склад педагогічного колективу: 6 вихователів, 2 музичних керівника-на 0,5ст. та 0,25ст, 3 вчителі-дефектологи (тифлопедагоги), 1 практичний психолог, 1 – вчитель-логопед.

Зміст освітнього процесу в закладі визначається:

  • Комплексною освітньою програмою «Стежинки у всесвіт(наук. кер. Крутій К.Л.) схвалено МОН України (лист від 02.10. 2020 № 22.1/12-Г-801);

_ Програмно-методичним комплексом розвитку незрячих дітей від народження до 6 років ( авт.: Вавіна Л. С., Бутенко В. А., Гудим І. М. ).

  • Навчально-методичним посібником для роботи з дітьми із порушеннями мовлення «Комунікативний компонент мовленнєвої діяльності у дітей:методика формування» (Брушневська І.М., Рібцун Ю.В.), (лист ІМЗО від 19.04.2019 № 22.1./12-Г-231) .

План роботи закладу складається лише з інваріативної частини, яка забезпечує компетентність дитини згідно з вимогами Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 12.01.2021 № 33. Форми організації освітнього процесу – колективна, індивідуальна.

Типи занять – фронтальні, групові, індивідуально-групові, індивідуальні;

Навчання дітей у формі занять починається з третього року життя. Тривалість прямого навчання упродовж організованої пізнавальної діяльності однієї дитини або окремої групи дітей:

3 р.ж. – до 30 хв.

4 р.ж. – до 40 хв.

5 р.ж. – до 70 хв.

6 р.ж. – до 90 хв.

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Інтервал між літерами
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування